W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorodne działania, które mają charakter promocji oraz promocji. Powinno się jednak pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, ażeby budować spójny oraz mocny wizerunek firmy. Bez wątpienia istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.
Są to przedmioty, które wyróżniają się wysoką użytecznością, jak również ładnym wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Dobrze się też nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to więc ciekawe rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto podkreślić, że sporym powodzeniem w gronie przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, ażeby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza a także nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny wyróżnia się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry charakteryzuje się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak też dodatkowe elementy graficzne albo zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, przykładowo dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to więc bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko i wyłącznie narzędzie pracy, ale również detal dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba jednakże pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak utworzony, aby jego szata graficzna była nie tylko i wyłącznie ciekawa oraz poprawna pod względem marketingowym, ale też zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnorakich materiałach, w tym materiałach promocyjnych oraz biurowych. Warto więc projekt a także wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce specjalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak także znajomość zasad marketingu.
Źródło: kliknij tu