Mierniki popularności blogów

Jeśli piszesz posty na bloga od miesięcy i nie widzisz żadnego wpływu na ruch na stronie i liczbę potencjalnych klientów, chyba jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Możesz dosłownie być gotowy, by się poddać i rzucić wszystko, myśląc, że marketing treści zwyczajnie nie funkcjonuje. Zanim natomiast porzucisz nadzieję i zrezygnujesz z pisania postów na blogu, pozwól, że przedstawię Ci kilka porad, które Ci w tym pomogą.

Blogowanie może i jest proste, niemniej jednak nie jest takie proste – zbyt wiele firm zaczyna myśleć, że wystarczy opublikować kilka treści, a ruch i potencjalni klienci sami przyjdą. Pisanie blogów w celu zwiększenia ruchu organicznego wymaga strategii i poświęcenia. Innymi słowy, nie uda się to bez planu i nie przyniesie sukcesu z dnia na dzień. Jeżeli jednak masz intencja i zaangażowanie, aby go zrealizować, możesz osiągnąć niesamowity wzrost przychodówe własnejej firmy dzięki marketingowi.Błędy w blogowaniuNajwiększym błędem popełnianym przez blogerów jest niezrozumienie, kim jest ich publiczność. Widzę wiele blogów, na których blogerzy rozumieją temat, niemniej jednak nie udaje im się nawiązać kontaktu z odbiorcami za pomocą swoich postów. Blogerzy muszą zrozumieć, z jakimi myślami borykają się ich odbiorcy i co już wiedzą na określony temat, aby zbudować posty, które dostarczają użytecznych informacji. W przeciwnym razie posty zawierają niewłaściwe informacje albo nie zawierają właściwych informacji, przez co są zbyt skomplikowane albo zbyt proste. Albo nie wyjaśniają rozwiązywanego problemu, przez co czytelnik nie jest w stanie umieścić informacji w kontekście. Tak czy siak, post jest pełen informacji, których czytelnik nie potrafi wykorzystać. Przedkładanie ilości nad jakość. To jest coś, co robi wielu blogerów. Zamiast skupiać się na dostarczaniu treści o wysokiej jakości, skupiają się na ich ilości. Istnieją dwa powody popełniania tego ogromnego błędu w blogowaniu. 1-szy z nich jest związany z tym, że ludzie chcą, ażeby ich blogi internetowe wyglądały świeżo, w każdym momencie dostarczając czytelnikom nowych rzeczy. Drugi powód ma związek z optymalizacją. Blogerzy zwykle skupiają się bardziej na poprawieniu swojej pozycji w wyszukiwarkach, nie dbając zbytnio o jakość swoich treści. Właśnie dlatego podejście ilość ponad jakość jest błędem.Zobacz również: w jaki sposób o kimś zapomnieć.