Kalendarze trójdzielne z logo – co warto wiedzieć?

Strategie marketingowe firm coraz częściej zawierają innowacyjne metody promowania firmy w oczach klientów a także kontrahentów. Taką metodą oczywiście są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak także partnerom biznesowym. Warto mieć na uwadze jednak, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim wartościowy.

Dlatego nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Jednakże funkcjonalnymi a także praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak także marketingową a także ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnych formatach, jak również w różnorakich wariantach, które różnią się nie tylko szatą graficzną,  niemniej jednak także funkcjonalnością. Oprócz kalendarzy ściennych odróżnia się też kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się również kalendarze przeznaczone na biurko, na przykład kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają bogaty wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto dodać, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego typu charakteryzuje się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na zamieszczone treści reklamowych, czyli w głównej mierze logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które zbudowane jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak także dający spore możliwości personalizacji. A dodatkowo, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest znaczna, pozwala na dokładne zaprezentowanie między innymi oferty przedsiębiorstwa. Nie jest zatem zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią efektywne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Więcej informacji: sprawdź kto ma w swojej ofercie kalendarze trójdzielne